For- og efternavn *
Gade *
 
Hus nr *
Blok
Etage
Lejl
Post nr. og by *
Land *
Telefonnummer *
Mobiltelefon
E-mailadresse *
Gentag email *
EAN-nummer

Vælg leveringsmetode:

Vælg betalingsmetode:

X

Sådan fungerer dit medlemskab:

1. Som medlem får du tilsendt bladet på udgivelsesdagen. Medlemstilbuddene gælder ikke i Grønland, i udlandet eller på Færøerne. Der tages forbehold for pris-, moms- og portoændringer samt ændringer af medlemsbetingelserne.

2. Dit medlemskab løber, indtil det opsiges.

Efter introduktionstilbuddet fortsætter du ind i en ny betalingsperiode på tre magasiner.

3. Ønsker du at opsige dit abonnement, skal din opsigelse være os i hænde 30 dage inden din medlemsperiode udløber.

Introduktionstilbud kan ikke opsiges.

4. Returnering af blade eller nægtet modtagelse af blade overfor posten fritager ikke for betaling af allerede udsendte blade.

5. Særligt ift. medlemskaber betalt med girokort: Afbrydes et medlemskab med skyldig saldo, fremsendes en slutafregning tillagt kr. 99,00 i administrationsgebyr.

6. Indgår der en gave i dit tilbud, vil den blive sendt separat, 1-2 uger efter at vi har registreret din betaling, medmindre andet er angivet i tilbuddet.

7. Du har 14 dages fortrydelsesret på dit køb. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget dit første magasin. Ønsker du at fortryde aftalen, skal du underrette os om, at du har fortrudt aftalen ved at kontakte kundeservice på 70117080 eller kundeservice@repiit.com

Betaling af medlemskab:

8. Har du valgt at betale med automatisk kortbetaling vil dit betalingskort blive trukket ved dit magasins betalingsdato, alt efter magasinets udgivelsesfrekvens. Automatisk kortbetaling er en gratis betalingsløsning (0 kr./md.)

På din selvbetjening på www.mitmedlemskab.dk kan du til enhver tid ændre betalingsmetode til Betalingsservice.

Du kan afvise en betaling eller gøre indsigelse ved at kontakte vores kundeservice på 70 11 70 80. Dette skal ske senest hverdagen før betalingsdatoen.

Dine kortoplysninger bliver, i tilmeldingsperioden, udelukkende opbevaret af DIBS, som er en dansk betalingsformidler

Alle informationer sendes sikkert (SSL-krypteret)

9. Ved betaling senere end sidste rettidige betalingsdato betales gebyrer og morarenter fra forfaldsdagen i henhold til renteloven.

Serviceinformation:

Vi vil gerne yde dig så god en service som muligt. Derfor er der vigtigt, at vi altid har de rette oplysninger - det gælder navn, adresse, telefonnummer samt evt. e-mail adresse.

Du kan selv sørge for at holde dine kontaktinformationer opdaterede via www.mitmedlemskab.dk, der er din personlige side. Her kan du se informationer om dit abonnement samt foretage de nødvendige ændringer.

Alle informationer behandles hos os ved hjælp af avanceret teknologi og lagres hos Burda Nordic A/S. Såfremt du ikke ønsker at modtage information om tilbud og nye tiltag, kan du kontakte os på telefonnummer 70 11 70 80.